Some news aneb nějaké ty novinky

Kdyby mi někdo před necelými dvěma lety,kdy jsem si přivezla Bordeho,řekl,že bude umět v necelých dvou letech 81 povelů,zaťukala bych si na čelo a jen se vysmála.Opak je ale pravdou a já hledím do zaplněných řádků na webu s názvy povelů a jejich číslem.Čítá jich k dnešnímu dni 81.Nikdy bych si nemylslela,že JÁ dokážu tohle psa naučit.Pouze s klikrem,pamlsky,hračkami a samozřejmě toho nejlepšího psa,který může existovat.Vzpomínám si,jak jsem bezradně v prvním měsíci brečela,že nechce ke mně chodit,že mě nemá rád,že se nikdy nenaučí na jméno a kdesi cosi.A teď tu přede mnou stojí pes mých snů.Vždycky jsem si přála psa,kterého budou lidé obdivovat.Sice tomu tak není,ale na to,abych ho milovala obdiv nepotřebuji :)
Stačí k tomu city a pes.Nic více,nic méně.A tak tu přikládám video,kde jsme zvěčnili alespoň většinu toho,co Borde umí.
Není tam vše,co jsem chtěla,ale to nevadí.Hlavně,že jsme zdraví a máme se rádi..Dogdancingu zdar!
VIDEO
 

"Per aspera ad astra."

(Přes překážky ke hvězdám)